Krakonošova dvacetičtyřhodinovka - online
2011-03-18
UPDATE:
Měl jsem něco podobného v plánu, ale Roman Krejčí z RC Team Rychvald byl rychlejší a zpracoval velice pěknou statistiku . Díky Romane. Doporučuju!

Pondělí 10:45
Z odstupem několika hodin a jedné konečně celé prospané noci dostávají události uplynulého víkendu poněkud jiný, troufám si tvrdit optimističtější nádech. Únava je pryč a s ní i podstatná část blbé nálady, která každého z nás během závodu aspoň na okamžik postihla. Nakonec už při zpáteční cestě se s přibližujícím domovem atmosféra v týmovém voze (Milane díky) lepšila a debata se točila - jak jinak - kolem závodů.

Jak to vlastně nakonec dopadlo:
1. DODO Team a Ovčí farma - 5098 kol
2. RC Blansko - 5013 kol
3. RC Team Rychvald - 4996 kol
4. RCA Trutnov - 4927 kol
5. Kika Liberec - 4570 kol
6. STS Chvojkovice Brod alias RC Zlín - 4513 kol
7. RC technika - 4190 kol
8. RCA Kladno - 4188 kol

Blahopřejeme vítězům a vůbec všem týmům, protože všechny týmy závod dokončily a udržely závodní techniku v provozu až do cíle.

Zdendo a spol, díky za dobře zorganizovaný závod, byl to pěkný zážitek.


Neděle 12:15
Po sestoupení z výšin empire, zjišťuji, že nejen nálada v teamu, ale i cosi na přední nápravě je hodně uvolněné. Nevíme přeně o co jde a chceme si užít poslední momenty jízdy. Opravu odsunujeme na čas, kdy ono cosi upadne. Užíváme si jízdu a s konstatováním, že hůř už to jet nemůže jsme konfrontování tváří v tvář realitě. Může! Těžko si lze představit, co nám auto dává pocítit. Z požitku z jízdy se stává reprezentační povinnost. Rozluštění záhady, proč že se to pohybuje tak chaoticky se odsouvá na domácí úkol. Dokružujeme poslední kola a potěšeni blížícím se koncem po(s)tupně balíme fidlátka. Že se zřejmě mise nevydařila je jasné všem, ale nečekaných nástrah bylo víc než kdokoli mohl jen tušit. Obecně vzato, tušit jen polovinu problémů, tak na tuto akci nikdy nepošleme přihlášku, Ale taková je hold škola života.
Pohoda v dobré partě a poznatky z nového dobrodružství převládají nad radostí z umístění. Buďme tedy shovívaví při hodnocení účasti týmu na tomto podniku. Po letošních zkušenostech je víc než jasné, že podobný scénář nás již příště nezaskočí.

Neděle 11:30
Probudil se Honza a dává si už druhou baterku. Zastavení závodu pod safety carem jsme využili k výměně zadní osy. Nálada v týmu je uvolněná. Blížící se konec trápení všem vlévá optimismus do žil.

Neděle 9:45
Auto fungovalo asi hodinu skvěle. Jak jsme zjistili bylo to způsobeno povoleným předním kolem. Po úspěšné opravě této poruchy již auto opět standardně nefunguje.

Neděle 9:10
Jsme šestí. Auto zas 20 minut stálo v depu. V konektorech baterie je tentokrát zakopaný pes - tak jako i celý den. Jejich životnost vypršela a nám to konečně po 20 hodinách došlo.

Neděle 7:45
Avizovaná výměna difu je za námi. Jsem šestí ztáta 20 kol. Věříme si, ještě zabojujeme.

Neděle 7:30
Auto se přetáčelo, nové gumy to nevyřešily. Vyřešila to až výměna zadní osy - diferáku. Vzápětí jsou slyšet načaté zuby, takže nás to čeká ještě jednou. Jak příznačné. Možná tak poslední hodinu to pojede bez problémů.

Neděle 6:20
Tak už to zase vynechává, cuká, nefunguje... jsme šestí.

Neděle 5:30
Vstávám a jdu jezdit. Mezitím co jsem spal kluci udrželi pátý flek a stačili zamávat dalšímu ložisku.

Neděle 3:16
Spící část týmu budí ohňostroje. Autorem je nespící část týmu téhož, což způsobuje jemnou nevoli na tvářích odpočívajících členů. Měníme regulátor a pokračujeme. Všudypřítomná "vůně" spáleného cuprextitu ještě chvíli připomíná události nedávno minulé. Potěšení, že jsme během opravy nepřišli o žádnou pozici je jen jako.... .... zase pech....

Neděle 01:30
Nezaviněný střet se soupeřem a zničená zadní osa včetně jednoho ložiska. Vyměněno, pokračujeme. Ztráta asi 20 kol.

Neděle 01:15
Jsme za půlkou, stále pátí. Před hodinou se odporoučelo další ložisko. Oprava 3 minuty, už se to učíme. Vedením závodu bylo rozhodnuto, že nebude povolen nákup další dodatečné sady kol. Je tedy skoro jisté, že dojedeme na vložkách. Pokud dojedeme.

Sobota 23:52
Safety car na trati! Nesmí se předjíždět, lepí se díra v koberci.

Sobota 23:15
Naštěstí jsou chvíle, kdy to auto funguje a my si to užíváme. Zlepšujeme si čas na jedno kolo.

Sobota 22:20
Další ložiska v kýblu.Dalších 7 minut v prdeli.

Sobota 22:00
Mají tady dobrý guláš

Sobota 21:15
Deep Petr už nechce ani psát. Po technických výpadcích ztráta 100 kol na soupeře před námi, za námi už jen ještě větší smolaři. Ani oni však boj s nepřízní osudu nevzdávají a tak i mi posilněni červeným bejkem začínáme tancovat sambu (trochu v molovém ladění). Auto momentálně jede, bohužel i všem ostatním :)
Nikomu nic zlého, žel nyní je situace, jež by si toto žádala. Přejme úspěch ostatním týmům, kalich hořkosti naplňme medovinou a jak bude vypadat zbytek reportu nemusím nastiňovat.
Snd jen pro pořádek pořadí a špici:
1. Rychvald
2. Blansko
3. Trutnov
Máte-li pocit, že tam chybí STS pak věřte, že je to způsobeno nedostatkem místa na Vašem monitoru. Tak zase někdy.

Sobota 19:30
Před hodinou jsme konečně přišli na příčinu podivného rušení, cukání a vypínání. Snad to dál bude lepší.

Sobota 18:15
Po drobné kolizi Milan stojí a nejede. Po výměně baterky pokračuje, závada nezjištěna.

Sobota 17:15
Údržba podvozku. Kompletní odchlupení, nové přední ložiska, špinavá zadní osa ven, čistá dovnitř. Ztráta 5 minut. Mira opět tahá, a jezdí dobré časy.

Sobota 16:00
Nálada se zlepšuje. Auto jede. Dokonce se dá říct, že perfektně. Mira dotáhl tým na čtvrté místo.

Sobota 15:00
Auto snad konečně funguje. Milan a Honza už nehlásí problémy a stahují ztrátu. Jsme šestí. V depu to hned zazdíme štamprlema.

Sobota 14:40
S jiným přijímačem auto zastavuje. Děláme setup reglu a propadáme se na poslední místo.

Sobota 14:20
Problémy s rušením vyvrcholily. Měníme přijímač a nabíráme ztrátu.

Sobota 13:30
Jsme čtvrtí, ale rušení se sem tam objeví. Je to nepříjemné, ale zatím jedeme dál bez nějakého laborování v depu. Pokud není rušení, auto jede výborně.

Sobota 13:15
Petr se zapřel a jde na 6-tou pozici.

Sobota 13:10
Podezření na rušení, výlet mimo trať. Jsme zpět na pozici, která nám patřila na startu.

Sobota 13:00:15
Už jsme druzí, než jsem to dopsal třetí. Ale pořád je to bedna.

Sobota 13:00
START! Pro nás z nevýhodné poslední pozice.

Sobota 12:45
Slavnostní zahájení, mažoretky, představení týmů.

Sobota 11:30
Skončil měřený trénink. Auto jede. Ale to všem. Tušíme, že největší problém dneska možná budou chlupy. Už po 10ti minutách jízdy jsou jich v předních nábojích nánosy a kola se přibržďují.

Sobota 07:30
Vzbudil nás tank! Měli jsme štestí, že nestřílel. Ačkoliv Richardovi s Milanem by i ani ostrá střelba nevadila. Větší půlka týmu je vzhůru. Ospalé ráno.

Sobota 02:00
Spokojeni s dosaženým časem na kolo uléháme ke spánku (někteří). Během noci bude dost času přemýšlet, proč ostatní dosahují časů lepších.

Sobota 00:30
Trať je postavená už asi 2 a půl hodiny. Na místě je 7 týmů. Trénujeme, stejně jako ostatní. Auto není zlé, ale i ostatním to jezdí pěkně.

Pátek 20:00
Jsme na místě. Je tu trochu sněhu. Jako venku, ne v hale.

PN&JM